Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η απεργία των επιχειρήσεων.

Εκτύπωση

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε στις  22/10/08 η μεγάλη απεργία των καταστημάτων και επιχειρήσεων (μετά τις αποφάσεις των Δ.Σ. ΕΣ.Ε.Ε., Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) σύμφωνα με την άποψη του Επιμελητηριακού, του κυρίου Βαγγέλη Μανιουδάκη.
Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με το πρόεδρο του Εμπ.Συλλόγου Κο Μανώλη Ψαρουδάκη,  η απεργία έγινε για να .... "
διαμαρτυρηθούμε και να ενημερώσουμε τους συναδέλφους μας, τους πελάτες μας, τους συμπολίτες μας ότι δεν θα επιτρέψουμε τον αφανισμό των μικρομεσαίων, αυτών που κάθε κυβέρνηση χαρακτηρίζει σαν την ραχοκοκαλιά της οικονομίας, εννοώντας μάλλον του φορολογικού συστήματος!

 Είμαστε αντίθετοι στην επιβολή του άρθρου 14 του νέου φορολογικού νόμου και ζητάμε την κατάργηση του."


Ρεπόρτερ της "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ" έκανε αλλεπάλληλες εφόδους στο εμπορικό κέντρο και σημείωσε τα εξής:
Τα περισσότερα καταστήματα & επιχειρήσεις ήταν κλειστές. Μερικές εξαιρέσεις είδαμε και οξύμωρο είναι ότι κάποιες εξ΄αυτών ανήκαν στα μεγάλα brand names.
Στη παλιά πόλη σχεδόν όλα τα καταστήματα ήταν κλειστά και στη περιφέρεια λίγες ήταν οι εξαιρέσεις των επιχειρηματιών που προτίμησαν να μείνουν ανοιχτά.
Αυτό που επίσης καταγράψαμε ήταν ότι

τα Κινέζικα μαγαζιά ήταν στο σύνολό τους ανοιχτά, επιδυνκείοντας με αυτό το "βροντερό" τρόπο την μηδενική σχέση που έχουν με την τοπική κοινωνία, ενώ παράλληλα ενισχύουν την αποστροφική τάση του καταναλωτικού κοινού και γενικότερα του κόσμου προς αυτούς.




Παραδειγματικά θα αναφερθούμε στο κλάδο του αυτοκινήτου.
Σχεδόν όλες οι αντιπροσωπείες/εκθέσεις αυτοκινήτων έμειναν ανοιχτές.
Σε ερώτηση που θέσαμε στο Κο Λευτέρη Αλυγιζάκη της AL-MA Car, μας ενημέρωσε ότι ενώ την παραμονή της απεργίας ήταν σε επικοινωνία με πολλούς συναδέλφους του, εντούτοις όμως στην απεργία η μόνη έκθεση αυτοκινήτων που παρέμεινε κλειστή, ως ένδειξη αλληλεγγύης στους συναδέλφους εμπόρους, ήταν η NISSAN AL-MA Car.
Σε αντίθεση των παραπάνω, χαρακτηριστικό είναι ότι το 99% των συνεργείων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών έμειναν "κλειστά" για την απεργία, τιμώντας το θεσμό.

Κάπου εδώ θα θέλαμε να παραθέσουμε και ένα σχόλιο.
Η διάσπαση που έγινε από ορισμένη μόνο μερίδα επιχειρηματιών ουδόλως ωφελεί το σύλλογο και την ενότητά του δίνοντας τροφή & δύναμη στην "αντίπερα όχθη" να περνά τη δική της γραμμή και πολιτική αδιαφορώντας για το ευ ζην του εμπορικού κόσμου!


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Πέμπτη, 21 Σεπ 2017

Αρθρογραφία