Formula 1 G.P. Ιαπωνίας. 2η συνεχή νίκη για τον Αλόνσο!!

Εκτύπωση

F1 ? GP Ιαπωνίας: Δεύτερη συνεχή νίκη για τον Αλόνσο

  • «Έκανα λάθος» λέει ο Χάμιλτον
  • Στους πέντε βαθμούς η διαφορά των δυο πρωτοπόρων μετά την ποινή 25 sec στον Μπουρντέ
  • Εκπληκτική εμφάνιση των Renault που εξασφάλισαν την 4η θέση στους κατασκευαστές.

Το GP της Ιαπωνίας δεν θα ξεχαστεί εύκολα. Όσα συνέβησαν στον πρώτο γύρο του αγώνα θα συζητιούνται για πολύ καιρό καθώς οι γνώμες διίστανται ανάλογα με τις συμπάθειες και τις συνήθειες που έχει ο καθένας. Κάποιος ας πούμε αντιδρά άμεσα με λεκτική επίθεση σε κάποιον που τον ενοχλεί κάποιος άλλος θεωρεί αδιανόητο να βρίσει συνάνθρωπο. Βλέποντας ξανά και ξανά την εκκίνηση κάποιοι θεωρούν παρατραβηγμένη την απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλουν ποινή διέλευσης στο Χάμιλτον για επιθετική οδήγηση, κάποιοι θεωρούν ύποπτα υποχωρητική τη στάση του Ράικονεν. Όπως και να έχει ο ίδιος ο Βρετανός μετά το τέλος του αγώνα παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος στην 1η στροφή. Εάν δεν ρίσκαρε, μένοντας πίσω από το Ράικονεν λογικά θα είχε αυξήσει τη διαφορά του στη βαθμολογία από το Μάσα.


 

Ο Χάμιλτον έχοντας την ψυχολογία του νικητή επιτέθηκε στο Φελίπε που μετά την εκκίνηση είχε βρεθεί εμπρός του και τον πέρασε καθαρά στην είσοδο της στροφής 10.
 


Ο Μάσα όμως πατώντας πάνω στο κερμπ έπεσε πάνω στο Βρετανό στην έξοδο της 11 υποχρεώνοντάς τον σε τετακέ. Ο Χάμιλτον έμεινε ακίνητος μέχρι να τον περάσουν όλοι και από την τελευταία θέση συνέχισε τον αγώνα τερματίζοντας εκτός βαθμών. Την καταστροφή για τις McLaren ολοκλήρωσε ο σπασμένος κινητήρας στην πλάτη του Κοβαλάινεν. Ο Μάσα πήρε ποινή διέλευσης γιατί θεωρήθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση με το Χάμιλτον. Κατάφερε στο τέλος να πάρει τον ένα βαθμό της 8ης θέσης. Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 25 sec στο Μπουρντέ που βγήκε άτσαλα απότα πιτ υποχρεώνοντας το Μάσα σε τετακέ. Έτσι ο Γάλλος έπεσε στη 10η θέση και ο Βραζιλιάνος ανέβηκε στην 7η που δίνιε 2 βαθμούς. Οπότε εν τέλει η βαθμολογική διαφορά από το Χάμιλτον μειώθκετο5 θαθμούς.

Τις απώλειες των πρωτοπόρων επωφελήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο οι Κουμπίτσα και Αλόνσο. Ο Πολωνός έστριψε πρώτος ακολουθούμενος από τον Ισπανό. Ο Αλόνσο ζήτησε από την ομάδα να του βάλουν λιγότερα καύσιμα στο πρώτο πιτ στοπ ώστε να βγει μπροστά από τον Κουμπίτσα: «Ήθελα καθαρή πίστα μπροστά μου ώστε να κινηθώ γρήγορα. Η R28 ήταν τέλεια σήμερα μπόρεσα να φτιάξω τη διαφορά που ήθελα και να μείνω μπροστά από τον Κουμπίτσα μετά τον 2ο ανεφοδιασμό» τόνισε ο νικητής του αγώνα. Ο Πολωνός αντιμετώπισε προβλήματα με την ισορροπία κρατήματος ανάμεσα στους δυο άξονες με αποτέλεσμα να χάσει έδαφος. Όμως ο Ράικονεν πίσω αποδείχτηκε ανήμπορος να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε.

Για έναν ακόμη αγώνα ο Φινλανδός εξέθεσε τον εαυτό του με τις διακυμάνσεις της απόδοσής του γύρο με το γύρο. Εκκίνησε 2ος και τερμάτισε τελικά 3ος παρότι ο poleman Λιούις Χάμιλτον δεν έμεινε στη μάχη των βαθμών.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Αλόνσο ήταν σε έκσταση αδυνατώντας να πιστέψει ότι πήρε την 2η συνεχόμενη νίκη του και αυτή τη φορά μάλιστα στα ίσα χωρίς να μπορεί κάποιος να πει ότι τον ευνόησε η τύχη: «Αυτή τη στιγμή η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι όπως το 2006. Το μονοθέσιό μας είναι τρίτο με ελάχιστη διαφορά από McLaren ? Ferrari» κατέληξε ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.


Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (18 ? 19/10) το Κινέζικο GP.

Ταχύτερος γύρος: Massa, 1:18.426

 

 

 

Pos

Driver

Team

Laps

Time/Retired

Grid

Pts

1

Fernando Alonso

Renault

67

1:30:21.892

4

10

2

Robert Kubica

BMW Sauber

67

+5.2 secs

6

8

3

Kimi R?ikk?nen

Ferrari

67

+6.4 secs

2

6

4

Nelsinho Piquet

Renault

67

+20.5 secs

12

5

5

Jarno Trulli

Toyota

67

+23.7 secs

7

4

6

Sebastian Vettel

STR-Ferrari

67

+39.2 secs

9

3

7

Felipe Massa

Ferrari

67

+46.1 secs

5

2

8

Mark Webber

Red Bull-Renault

67

+50.8 secs

13

1

9

Nick Heidfeld

BMW Sauber

67

+54.1 secs

16

 

10

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

67

+59.0 secs

10

 

11

Nico Rosberg

Williams-Toyota

67

+62.0 secs

15

 

12

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

67

+78.9 secs

1

 

13

Rubens Barrichello

Honda

66

+1 Lap

17

 

14

Jenson Button

Honda

66

+1 Lap

18

 

15

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

66

+1 Lap

14

 

Ret

Giancarlo Fisichella

Force India-Ferrari

21

Gearbox

20

 

Ret

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

16



« επιστροφή στη κατηγορία Αθλητικά

Σημειρινή ημερομηνία Δευτέρα, 24 Ιούλ 2017

Αρθρογραφία