Μομφές & εισηγήσεις από το τεύχος Αυγούστου.

Εκτύπωση

ΜΟΜΦΕΣ & ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

 Και η ΔΕΗ... καλά κρατεί!

 Είχαμε γράψει και στο περασμένο τεύχος για τα πολλά προβλήματα της ΔΕΗ και με συγκεκριμένες καταγγελίες.
Το πρόβλημα δεν δείχνει ουδόλως να βελτιώνεται. Αντιθέτως αυτό το μήνα παρατηρήθηκε ότι το πρόβλημα είχε αυξανόμενη τάση κυρίως τις απογευματινές/βραδινές ώρες καθώς και τις Κυριακές (από 07:00 έως 09:00).
Βάση των πολλών καταγγελιών που λαμβάνουμε , θα θέλαμε να ρωτήσουμε τους «υπεύθυνους» της ΔΕΗ γιατί έχουμε τόσες επαναλαμβανόμενες διακοπές.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Ρ.Α. βρίσκεται στη διάθεσή των και δεσμευόμαστε να δημοσιεύσουμε την όποια απάντηση θα λάβουμε ως αντίλογο. Θα λάβουμε όμως;

Το χειρότερο δε, είναι η συχνή-πυκνή αυξομείωση της τάσης ή οι διακοπές με άμεση  επαναλειτουργία, που σαν αποτέλεσμα έχουμε το φαινόμενο να καίγονται οι ηλεκτρικές & ηλεκτρονικές μας συσκευές.
Εδώ κάπου θα θέλαμε να πληροφορήσουμε τους αναγνώστες μας, ότι η τηλεφωνική Γραμμή... «Συνήγορος του Πολίτη» στο τηλέφωνο 210-7289600 (08.30 έως 14.00), δέχεται τις καταγγελίες σας και φροντίζει πολύ υπεύθυνα, για την αποζημίωσή σας.

Η διαδικασία αρκετά απλή. Και δεν αξίζει να τους χαρίζουμε τίποτα.
Άλλωστε πληρώνουμε που πληρώνουμε τα υπέρογκα τιμολόγια της ΔΕΗ... ε, να πληρώνουμε και για τις ζημιές τους ... πάει πολύ!

__________________________________________________________________________________

 Έργα πνοής που σου κόβουν... την ανάσα. Mέρος Β

«Το σκιάχτρο με το κόκκινο σημαιάκι»!

 Στο περασμένο τεύχος επίσης είχαμε κάνει αναφορά για τα έργα οδοποιίας εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου εντός της πόλης του Ρεθύμνου. Κλείσαμε το κέντρο καλοκαιριάτικα, που ήδη ασφυκτιά με την επιβάρυνση των τουριστών/επισκεπτών μας, δημιουργήσαμε μποτιλιάρισμα, εκνευρίσαμε τους οδηγούς και όλα αυτά γιατί; για να ολοκληρώσουμε το ποδηλατοδρόμο! Λες και οι ποδηλάτες μας θα είχαν τεράστιο πρόβλημα αν τους τον φτιάχναμε το Φθινόπωρο. Ευτυχώς ολοκληρώθηκε το έργο πριν μπει ο Αύγουστος και έτσι χάριν της πίεσης που άσκησε ο Δήμαρχος Κος Μαρινάκης για τη ταχεία ολοκλήρωσή του, η κεντρική αρτηρία του Ρεθύμνου ξαναδόθηκε στη κυκλοφορία.
Τώρα το πόσο θα ωφελήσει το λαό του Ρεθύμνου τούτο το έργο και τι πρόβλημα τυχόν θα δημιουργηθεί με την υποχρεωτική πλέον πορεία της κίνηση από τις οδούς Ηλιακάκη και Κουμουνδούρου, το σύντομο μέλλον θα δείξει.

 Ο λόγος πλέον για τη περιφερειακή αρτηρία (Εθνική)  του Ρεθύμνου.
Συγχαρητήρια στους τοπικούς φορείς που είχαν και το θάρρος να καλέσουν και τα τηλεοπτικά κανάλια για να λάβουν και τα εύσημα θέλοντας να δείξουν ότι ... γίνεται έργο. Μα είμαστε με τα καλά μας;
Πως κύριοι;  Όλο τον Ιούλιο η εικόνα που παρουσιάζει το εθνικό δίκτυο, περιφερειακά του Ρεθύμνου είναι απογοητευτικότατο. Οι τουρίστες μας αναρωτιούνται αν βρισκόμασταν σε εμπόλεμο κατάσταση τελευταίως, μιας και η εικόνα θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο.
Εντός και εκτός της πόλης, σκαμμένοι δρόμοι, μηχανήματα και αλόγιστο εκνευρισμό λόγω της αυξημένης κίνησης που οφείλεται στα ΕΡΓΑ μες το τουριστικό κατακαλόκαιρο!
Δηλαδή χάθηκαν όλοι οι άλλοι μήνες (εκτός Ιουλίου, Αυγούστου) για να κάνετε τα έργα που σαφώς χρειαζόμαστε! Πάμε να κάνουμε ένα καλό και πρέπει να μας «βγει απ τη μύτη»;
Δηλαδή το να καταπιανόμαστε με τέτοια ζητήματα όταν η κίνηση στους δρόμους είναι εντονότατη λόγω της αύξησης των διερχόμενων τουριστών ? επισκεπτών, είναι λογικό;
Είναι επίσης λογικό να εκθέτουμε όλους αυτούς τους οδηγούς σε κίνδυνο με το να πράττουμε έργα οδοποιίας στην Εθνικό δίκτυο τέτοια περίοδο, λαμβάνοντας δε, ελάχιστα μέτρα ασφαλείας;
5/6 κορίνες και ένας  παράνομος αλλοδαπός, που τον αντιλαμβάνεσαι μόνο όταν φθάσεις πια πολύ κοντά, να κουνά μια κόκκινη σημαιούλα, νομίζετε είναι αρκετό για την ασφάλειά μας;
Δηλαδή όταν γίνει το ατύχημα θα αναζητήσουμε ευθύνες από τον άμοιρο αλλοδαπό που τοποθετήσατε με το κόκκινο σημαιάκι; Μα ούτως ή άλλως οι οδηγοί καταβάλουν πολλές φορές ιδιαίτερη προσπάθεια για να μην πατήσουν αυτό τον Αλλοδαπό που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι εντελώς λάθος τοποθετημένος από τον Εργολάβο.
Απευχόμαστε για το κακό και προτείνουμε τη λύση!
Ένα ταξιδάκι στην Ευρώπη θα σας πείσει και ταυτόχρονα διδάξει, για το τι είδους μέτρα ασφαλείας πρέπει να λαμβάνονται σε έργα στα Εθνικά δίκτυα.
Περάστε από τη Γερμανική Autobahn ή την Ιταλική Autostrada, την Βρετανική Highway και τόσες άλλες και θα δείτε ότι σε αυτά τα οδικά δίκτυα όταν διενεργούνται έργα επί του οδοστρώματος, λαμβάνονται άπειρα μέτρα για τη προστασία του οδηγού.
Θα δείτε λοιπόν μεταξύ άλλων, τεράστιες φωτεινές σηματοδοτήσεις να προειδοποιούν για το επερχόμενο έργο εκατοντάδες μέτρα πριν, καθώς και αμέτρητες κορίνες ή ακόμα και έκτακτες μπαριέρες όταν πρόκειται για διακοπή του ενός εκ των 2 ρευμάτων κυκλοφορίας (που είναι και η περίπτωσή μας -  έξω από το Ρέθυμνο).
Σε γενικές γραμμές η προειδοποίηση του οδηγού για τα έργα που θα συναντήσει ξεκινούν χιλιόμετρα πριν και όχι τη τελευταία στιγμή και ...καμιά φορά και πάνω σε στροφή, τοποθετώντας τον ανθρωπάκο με το σημαιάκι που προαναφέραμε, που μόνο ρόλο σκιάχτρου μπορεί να παίζει!
Λίγο συνέπεια κ.κ. υπεύθυνοι. Συνέπεια και φιλότιμο παρακαλούμε, «παίζονται» ζωές εδώ!

__________________________________________________________________________________

 Ανακύκλωση ναι. Δυσφορία ΟΧΙ!!

 Όταν είδαμε την εφαρμογή της ανακύκλωσης να έρχεται και στη πόλη μας, χαρήκαμε όλοι.
Κυκλοφόρησαν σε αφθονία και οι «πράσινες» τσάντες για τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα μας και όλα καλά.
Θα ήταν όντως όλα καλά, αν δε βλέπαμε συνεχώς την απαράδεκτη εικόνα στα σημεία που βρίσκονται οι «μπλε» κάδοι περισυλλογής των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων, με τους τεράστιους όγκους σκουπιδιών να περιμένουν «υπομονετικά» τη σειρά τους για... ανακύκλωση!
Θα θέλαμε λοιπόν να τονίσουμε εδώ ότι καλό θα ήταν η περισυλλογή των ανακυκλώσιμων αυτών απορριμμάτων να γίνεται με την ίδια συχνότητα που διενεργείτε και η περισυλλογή των υπολοίπων κάδων.
Είναι απαράδεχτη η εικόνα που παρουσιάζεται γύρω από τους «μπλε» κάδους.
Φυσάει και ο «Βοριάς» μετά, σκορπίζουν και τα ελαφρά απορρίμματα κυρίως χαρτικά και πλαστικά και το σκηνικό της τρέλας συμπληρώνεται.
Πολλοί πολίτες έχουν φτάσει στο σημείο να μην κάνουν πλέον χρήση της εν λόγω τσάντας της ανακύκλωσης για να μην επιβαρύνουν τη εικόνα των «μπόγων» έξω από τα σπίτια τους.
Γι αυτό λοιπόν όσον αφορά την ανακύκλωση, όλοι είμαστε ευαισθητοποιημένοι.
Ας ευαισθητοποιηθούν λοιπόν και οι αρμόδιοι!

- ΟΤΕ Ρεθύμνου... (χωρίς λόγια)!!

- Νεαροί ανεκπαίδευτοι φοιτητές στην υπηρεσία του συνδρομητή/καταναλωτή.

Σε άκρως νευραλγικά & υπεύθυνα πόστα τοποθετείται ανεκπαίδευτο νεαρό προσωπικό που εργάζεται για το «χαρτζιλίκι», διαλύοντας τα νεύρα των συνδρομητών του ΟΤΕ της Κρήτης.

 Όλα τα παρακάτω συνέβησαν σε ένα και μόνο συνδρομητή για την ίδια και μόνο γραμμή!!

10 Απριλίου 2008 .
Παραγγέλνεται μια νέα τηλεφωνική γραμμή για το Βιολί Χαράκι (Κέντρο Πρινέ)

Στις 5 Μαΐου (ένα μήνα μετά) η γραμμή μου ακόμα δεν είχε συνδεθεί.
Υστέρα από σχετική πίεση, η κυρία που βγάζει το πρόγραμμα των Τεχνικών στον ΟΤΕ Ρεθύμνου, ανέφερε ότι η μεγάλη καθυστέρηση οφειλόταν στο γεγονός ότι ό αρμόδιος Τεχνικός για την εγκατάσταση της εν λόγω τηλεφωνικής γραμμής... ήταν τσακωμένος (!!!) με τον απέναντι γείτονά, με αποτέλεσμα  να αποφεύγει να κάνει την εγκατάσταση.

Ελλάδα... Ρέθυμνο - Έτος 2008 !!! Τα σχόλια... δικά σας!
Για την ίδια γραμμή ζητήθηκε μεταφορά στις 23 Μαΐου για κοντινή τοποθεσία στο Βιολί Χαράκι (κέντρο Ρεθύμνου αυτή τη φορά) χωρίς να «κρατηθεί» το ίδιο νούμερο (για πιο... γρήγορα!)
Η αίτηση δηλώθηκε τηλεφωνικά στο 134 (Κέντρο Ψηφιακών Ευκολιών  ΟΤΕ) στο Ηράκλειο.
Έως τις 5 Ιουνίου (12 ημέρες μετά)... τίποτα! Καλείτε πάλι το 134 για να ελέγξουν που βρίσκεται το αίτημα και πολύ απλά απαντήσανε ότι το αίτημα δεν έχει καταχωρηθεί.
Έτσι απλά, η τηλεφωνήτρια που το παρέλαβε τη 1η φορά, ξέχασε να το καταχωρήσει.
Ο επόμενος, τηλεφωνητής αυτή τη φορά, που παρέλαβε την αίτηση εκ νέου ανέφερε δε, ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί ότι το αίτημα είχε δηλωθεί αρχικώς στις 23 Μαΐου και ο συνδρομητής εν θα μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω επ αυτού.
Η Ρ.Α. πληροφορεί λοιπόν το νεαρό τηλεφωνητή του 134 ότι η συνομιλίες καταγράφονται! Εν τέλει και μετά από άλλες 15 μέρες και πιο συγκεκριμένα στις 20 Ιουνίου η τηλεφωνική σύνδεση εκ μεταφοράς,  τελικώς εγκαταστάθηκε.
Τελικό χρόνος υλοποίησης... πάλι 1 μήνας!
Να πληροφορήσουμε τους αρμοδίους του ΟΤΕ Ρεθύμνου ότι στην Αθήνα για νέες συνδέσεις και για μεταφορές, ο χρόνος εκτέλεσης είναι περίπου 2 ημέρες!!! Μήπως εκεί στην Αθήνα τελικά πληρώνουν παραπάνω;
Το σήριαλ όμως με την εν λόγω τηλεφωνική σύνδεση δε είχε ακόμα τελειώσει.
Σχετικά με την εκτέλεση του β΄μέρους της αίτησης και που αφορούσε την σύνδεση του ADSL (internet) συνέβησαν τα εξής: Όταν επιτέλους ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με το ιντερνετ, διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Σε ερώτηση προς το ίδιο πάλι 134 (Ηρακλείου) απάντησε άλλος νεαρός τηλεφωνητής ο οποίος χωρίς καν να διενεργήσει τις σχετικές ερωτήσεις για να γίνει η διάγνωση του προβλήματος ως όφειλε, προτίμησε την «εύκολη λύση» και συνέστησε στον συνδρομητή/πελάτη να καλέσει το 121 (Κέντρο Βλαβών) και να το δώσει ως βλάβη, που όλοι γνωρίζουμε ότι θα έπαιρνε τουλάχιστον μία εβδομάδα έως τη λύση του προβλήματος.
Ο συγκεκριμένος καταναλωτής όμως κάλεσε την ΟΤΕΝΕΤ και έλυσε το πρόβλημά του, μόνος του σε 5 λεπτά. Χρειαζόταν μια απλή ενεργοποίηση στο σύστημα.
Κάλεσε λοιπόν το 134 για μια ακόμα φορά για να ζητήσει εξηγήσεις από την προϊστάμενο του τμήματος, η οποία του απάντησε ότι ναι μεν ήταν ανευθυνότητα από το νεαρό τηλεφωνητή να «σπρώξει» την υπόθεση στη χρονοβόρο διαδικασία του 121 αλλά δυστυχώς απάντησε, ότι το 134 στελεχώνετε από νεαρούς φοιτητές & φοιτήτριες, οι οποίοι για το χαρτζιλίκι τους εργάζονται στη συγκεκριμένη υπηρεσία του ΟΤΕ οδηγώντας χιλιάδες καταναλωτές, συνδρομητές όλοι του ΟΤΕ, στην ΑΠΟΓΝΩΣΗ και τον απόλυτο εκνευρισμό!!

Μήπως τελικά ο ντόρος που γίνετε σχετικά με τη πώληση του ΟΤΕ σε ξένα ιδιωτικά χέρια μας ωφελήσει όλους; Μήπως έτσι προσληφθούν κανονικοί υπάλληλοι (και όχι παιδάκια για το χαρτζηλίκι τους) στα τόσο υπεύθυνα πόστα, μπας και δούμε κι εμείς οι άμοιροι συνδρομητές μια «άσπρη μέρα».
ΕΛΕΟΣ!!!

Έως τον άλλο μήνα... οι όποιοι αρμόδιοι, ιθύνοντες κλπ, ας αναλογιστούν τις ευθύνες που τους αναλογούν κι ας κάμουν πράξη τα αυτονόητα.

Σας ευχαριστούμε
Φιλικά
Ανώνυμοι - ευαισθητοποιημένοι πολίτες


« επιστροφή στη κατηγορία Μόμφες - Εισηγήσεις

Σημειρινή ημερομηνία Πέμπτη, 14 Δεκ 2017

Αρθρογραφία