Έκρυθμη η κατάσταση στο λιμάνι της Σητείας με γενικότερο φόντο τη Κρήτη.

Εκτύπωση

Έκρυθμη η κατάσταση στο λιμάνι της  Σητείας με γενικότερο φόντο τη Κρήτη.

Μας πιάνει η «μπάλα» όλους! Με "καζάνι που βράζει" μοιάζει η εικόνα που μας έρχεται από το Ανατολικότερο Νομό της Κρήτης.



του Βασίλη
Κασιμάτη
Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές της ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, παράγοντες από το Λασίθι και ειδικότερα από τη Σητεία, το λιμάνι & η πόλη της Σητείας ετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις διαμαρτυρόμενοι για το ναυτικό αποκλεισμό του λιμανιού τους, αφενός από τις συνδέσεις Λασίθι - Πειραιά και αφετέρου και ιδιαίτερα από την απορρόφηση της δικής τους Ναυτιλιακής εταιρίας - ΛΑΝΕ σε άλλα δρομολόγια και συμφέροντα που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τον Νομό τους.

Ήδη ετοιμάζεται πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αντιπροσωπεία που θα επισκεφτεί του Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας για να καταθέσουν έγγραφες διαμαρτυρίες και διαβήματα.


το λιμάνι & η πόλη της Σητείας
Με απλά λόγια διαπιστώνεται μια έντονη κινητικότητα Ναυτικής διαπλοκής που αφορά και το Νομό μας (Ρεθύμνου) και πρωταγωνιστές πάλι είναι οι ίδιοι γνωστοί παίχτες και τα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από αυτούς.

Κάπου εδώ να θυμίσουμε ότι προ ημερών η εφημερίδα μας είχε αποκαλύψει σε σχετικό άρθρο ότι η ΛΑΝΕ ύστερα από τα κατάλληλα μαγειρέματα, ήταν η μόνη εταιρία που κατέθεσε «φάκελο» για την γραμμή :

Πειραιάς - Κύθηρα - Ρέθυμνο  

Ρέθυμνο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Γύθειο  - Πειραιάς.

Στο ίδιο μήκος κύματος προσανατολίζονται και οι δικαιολογημένα έξαλλοι Καστελιανοί (Χανιών) που ενώ αρχικά η άγονη γραμμή εξυπηρετούσε αυτούς ως έπρεπε εντούτοις όμως με τις σχετικές παρεμβάσεις του ιδίου "παίχτη" άλλαξε και στη θέση του Καστέλι μπήκε το Ρέθυμνο.

Αυτή η γραμμή λοιπόν αρχικά ήταν ως εξής:
Πειραιάς - Κύθηρα - Καστέλλι Χανίων 

Καστέλι Χανίων - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Γύθειο  - Πειραιάς.

Με την προαναφερόμενη παρέμβαση όπως μας καταγγέλεται, το Καστέλλι αντικαταστάθηκε με το Ρέθυμνο απλά και μόνο γιατί ο μεταφορικός όγκος του Νομού Ρεθύμνου είναι .... απλά πολύ μεγαλύτερος και το λέμε με στόμφο αυτό διότι οι ίδιοι παίχτες σε άλλα σενάρια απαξίωναν το Ρέθυμνο ως μη βιώσιμη γραμμή.
Βλέπετε όταν τους βολεύει το Ρέθυμνο έχει βιώσιμη γραμμή και όταν δεν τους βολεύει δεν έχει βιώσιμη γραμμή.

Μαγικά!!! Τι άλλο θα δούμε!

Ήρθε η ώρα λοιπόν να δώσουμε στη δημοσιότητα και κάποια από τα οικονομικά στοιχεία που εμφανίζουν το ιδιοτελές συμφέρον της ΛΑΝΕ, σημειώτεον...  θυγατρικής της ΑΝΕΚ!

Εκεί που πραγματικά ποντάρει η ΛΑΝΕ όσων αφορά το λιμάνι του Ρεθύμνου δεν είναι η μεταφορά του επιβατικού κοινού αλλά κατά αποκλειστικότητα ο μεταφορικός όγκος του Νομού.

Συνεπώς προσδοκά να απορροφήσει τα φορτηγά από το Ρέθυμνο όπου σε συνδυασμό με την γενναία κρατική επιδότηση του ΥΕΝ ύψους τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, θα αποφέρει στην ΛΑΝΕ  πολύ καλά κέρδη αλλά παράλληλα θα υποβαθμίσει και βάλει σε περιπέτειες το Ρέθυμνο.

Θα βάλει με άλλα λόγια σε δυσμενή γεωγραφική θέση όσων αφορά τους ναυτικούς χάρτες θαλάσσιων δρομολογίων, το Ρέθυμνο παντρεύοντας το με λιμάνια της «Άγονου».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η κρατική επιδότηση του ΥΕΝ για την εν λόγω διπλή γραμμή είναι οκτώ εκατομμύρια ευρώ αλλά λόγω της παλαιότητας των πλοίων της ΛΑΝΕ («Βιτσέντζος Κορνάρος» & «Ιεράπετρα») αυτή μειώνεται στο 50% και εν τέλει ανέρχεται στα προαναφερόμενα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ.Εδώ λοιπόν βρισκόμαστε ενώπιον μια πραγματικότητας που θέλει την  Λαϊκή βούληση τριών νομών, Λασιθίου - Χανίων (Καστέλι) & Ρεθύμνου, να είναι κάθετα αντίθετη με τις πράξεις μιας ναυτιλιακής εταιρίας, της ΛΑΝΕ που ενεργεί βάσει του μικροσυμφέροντος της αδιαφορώντας για τα «θέλω» των δικών της μετόχων Λασιθίου κατά κύριο λόγο και των πολιτών των 3 αυτών νομών.


ο "Βιτσέντζος Κορνάρος" της ΛΑΝΕ
Σε καμία λοιπόν περίπτωση τέτοιες πρακτικές δεν πρέπει να μένουν ασχολίαστες από τους εκπροσώπους της πολιτική ηγεσία των 3 νομών τους οποίους και καλούμε να πάρουν θέση!

Να συμπληρώσουμε ότι το Λασίθι έχει ήδη ενταχθεί σε άλλο διεθνή διαγωνισμό άγονου γραμμής με πλοίο το ΜΙΛΕΝΑ από άλλη εταιρία, λόγος σημαντικός που συμπληρώνει το πάζλ της Λασιθιώτικης εξαγρίωσης, που βλέπουν τη δικιά τους εταιρία να εξυπηρετεί ... φιλέτα" και το λιμάνι τους να συνδέεται μέσω ... Συρίας!!! (σχήμα λόγου)


Μείνετε συντονισμένοι. Εξελίξεις θα υπάρξουν πολύ σύντομα σε αυτά και η ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ η εφημερίδα η οποία δεν είναι «υποχρεωμένη» σε κανένα συμφέρον, θα συνεχίσει το «σκάλισμα» μέχρι να λάμψει η αλήθεια.

 


« επιστροφή στη κατηγορία Κρήτη

Σημειρινή ημερομηνία Πέμπτη, 14 Δεκ 2017

Αρθρογραφία