Μομφές & εισηγήσεις από το τεύχος Σεπτεμβρίου.

Εκτύπωση

ΜΟΜΦΕΣ, ΠΑΡΑΠΟΝΑ & ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

 ΔΕΗ & Ανακύκλωση.

Είχαμε γράψει τα αρνητικά σχόλια στα 2 περασμένα τεύχη σχετικά με τις 2 αυτές υπηρεσίες.
Αυτό το μήνα παρατηρήθηκε σημαντική μείωση στις διακοπές της ΔΕΗ, δείγμα βελτίωσης, καθώς και στη συγκομιδή των απορρήτων από τους ανακυκλώσιμους κάδους και η Ρ.Α. οφείλει να τα αναφέρει.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ & ΕΥΓΕΝΕΙΑ από τους οδηγούς για.. τους οδηγούς!!

Το κακό έχει παραγίνει με μερίδα συμπολιτών μας στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Φίλοι οδηγοί. Μερικές συμβουλές & παρατηρήσεις, για να «περνάμε» όλοι καλύτερα.

   1)Προσπαθούμε να αφήνουμε προτεραιότητα στους πεζούς, όπου αυτοί κι αν βρίσκονται.

   2)Όταν άλλοι οδηγοί μας αφήνουμε να περνάμε πρώτοι, δε σημαίνει ντε και καλά ότι μας το χρωστάνε!!

Όταν μας δίνει «χώρο» και προτεραιότητα άλλος οδηγός - Πάντα και το τονίζω Πάντα, πρέπει να τον ευχαριστούμε ακόμα και με ένα απλό νεύμα της κεφαλής μας. Έτσι δείχνουμε αφενός την εκτίμησή μας, που μας άφησε να περάσουμε ο απέναντι οδηγός, που εντέλει δεν ήταν και υποχρεωμένος να μας αφήσει και αφετέρου του δίνουμε το θάρρος να συνεχίσει να δίνει προτεραιότητα στους οδηγούς γενικότερα.

   3)Δυστυχώς και κατά γενική ομολογία στο Ρέθυμνο ολοένα και περισσότεροι οδηγοί «χάνουν» το σεβασμό προς τους άλλους οδηγούς, παρασυρμένοι από μια γενική τάση που τελευταίως επικρατεί και έχει «περάσει» στους συμπολίτες μας.

Προσπαθείτε να δίνετε χώρο και προτεραιότητα στους άλλους οδηγούς ακόμα κι αν βιάζεστε. Έτσι και εσείς θα αποκτήσετε τον αυτοσεβασμό του καλού οδηγού ενώ ταυτόχρονα θα κάνετε και τους άλλους να αισθάνονται ότι τους σέβεστε με αποτέλεσμα να γυρίσει το χαμόγελο στα χείλη όλων μας.

   4)Προσπαθούμε να αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις εντός του κέντρου της πόλης μας. Η κίνηση έχει ήδη επιβαρυνθεί με τα νέα έργα και δυστυχώς δε χωράμε.
   5)Προσπαθούμε επίσης να αποφεύγουμε να παρκάρουμε παράνομα. Όχι γιατί κάπου δίπλα υπάρχει κάποιος ? τροχονόμος αλλά κυρίως γιατί σεβόμαστε τους συμπολίτες μας που δεν παρανομούν, όχι γιατί είναι πιο βλάκες από εμάς αλλά γιατί απλούστατα σέβονται τη πόλη μας και εμάς!!!
   6)Μεγάλη προσοχή στους ήδη πολλούς ποδηλάτες που έχουμε στο Ρέθυμνο. Μη τους στριμώχνουμε.

 

ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ επεισόδιο Β?.

Στο τεύχος Ιουλίου είχαμε γράψει για τη χρησιμότητα των ποδηλατοδρόμων και εάν τελικά χρειαζόταν ένα τέτοιο έργο τη πόλη.
Τότε είχαμε γράψει αρκετά αρνητικά σχόλια συμπολιτών μας.
Επειδή η Ρ.Α. θέλει να διακρίνετε για την αντικειμενικότητά της, σε αυτό το τεύχος θα φιλοξενηθεί και ο αντίλογος.

Ναι!, λοιπόν μας απάντησε ορισμένη μερίδα συμπολιτών μας, σε ερώτηση εάν τους αρέσει το νέο έργο του ποδηλατοδρόμου. Κατανοούμε τη δυσαρέσκεια των φίλων οδηγών, αλλά πρέπει σιγά σιγά να αλλάξουμε συνήθειες και να αρχίζουμε να περπατάμε ή να χρησιμοποιούμε τα δημοτικά συγκοινωνιακά μέσα.

Η Ρ.Α. κατέγραψε αυτές τις αναφορές και σας τις δημοσιεύει.

 

Ηρακλειώτικων συμφερόντων πλοία «κλέβουν» το Τουρίστα από το Ρέθυμνο.

Εδώ και αρκετούς μήνες έχουμε γίνει μάρτυρες της ερήμωσης της παραλιακής ζώνης του Ρεθύμνου από τους Τουρίστες τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.
Επιχειρηματίας από το Ηράκλειο προσφέρει εδώ και μερικούς μήνες στους τουρίστες του Ρεθύμνου, φθηνά & ελκυστικά πακέτα για να τους πάει στη Σαντορίνη. Οι Σαντορινιοί «τρίβουν» τα χέρια τους. Χρυσές δουλειές μας λένε ότι κάνουν.
Κάποιος πληρώνει όμως με βαρύ τίμημα αυτό το πλιάτσικο και δεν είναι άλλος από το Ρεθεμνιώτη πολίτη και επιχειρηματία.
Και αναρωτιόμαστε! Γιατί ο εν λόγω επιχειρηματίας δε δραστηριοποιείτε στη πόλη του και στο νομό του; Γιατί δε προσπαθεί να μετακινήσει τους τουρίστες του Νομού Ηρακλείου προς τη Σαντορίνη; Κάποιοι λένε ότι εκεί στο Ηράκλειο? δεν περνάνε αυτά! Ότι θα το κυνηγούσαν οι εκεί ντόπιοι επιχειρηματίες και δεν θα τ?άφηναν ? «ατιμώρητο»! Και ο νοών... νοείτο
Και εμείς τελικά τι κάνουμε και ποιοι είμαστε; Οι «καλοί Σαμαρείτες»;
Όλοι παραπονιούνται!, το Λιμενικό μας λέει διάφορα! Τα πλοία της εν λόγω επιχείρησης είναι αρχαιότατα, καταστρατηγόντας τις εντολές του Υπουργείου Ναυτιλίας περί της ηλικίας των πλοίων σε τακτικά ακτοπλοϊκά δρομολόγια.
Η Ρ.Α. δεσμεύεται να εξετάσει διεξοδικά το θέμα και να επανέλθει με ειδικό ρεπορτάζ επ αυτού.
Καλεί δε, το συγκεκριμένο επιχειρηματία να απαντήσει στις καταγγελίες των συμπολιτών μας και επίσης δεσμεύεται να δημοσιεύσει τον αντίλογο εάν βέβαια αυτός ? υπάρξει!!

Το διαβολόσκαλο του Λιμανιού (Μαρίνας).
Στη Μαρίνα του Ρεθύμνου και πιο συγκεκριμένα στις πλωτές προβλήτες έχει δημιουργηθεί ένα «θανατηφόρο» σκαλοπάτι που χωρίζει το πάνω επίπεδο που βρίσκεται περιφερειακά του κάτω επιπέδου που καταλήγει σε αυτές.
Θα έπρεπε να είχε βαφτεί με τέτοιο τρόπο διότι απλούστατα δε... ξεχωρίζει!!!
Από το συγκεκριμένο σημείο περνάνε πάρα πολλές μανάδες με τα καρότσια τους με αποτέλεσμα να σκοντάφτουν όλοι σε αυτό, ειδικά όταν το προσπερνάνε για το κατέβασμα. Όλοι πέφτουν! Ακόμα και ο συντάκτης του συγκεκριμένου θέματος που πήγε να ελέγξει τη καταγγελία.
Πρέπει άμεσα να βαφτεί μια λωρίδα στο σκαλοπάτι με κίτρινο ή κόκκινο χρώμα, που σημειωτέων είναι πάρα πολύ μεγάλου μήκους και που ξεπερνά τα 50 μέτρα, ούτως ώστε να γίνει ευδιάκριτο και να σταματήσουν επιτέλους να πέφτουν μανάδες και παιδάκια επειδή κάποιος αναρμόδιος/«υπεύθυνος» δε σκέφτηκε το αυτονόητο, όταν το κατασκεύασε.

 

Τουριστικό ολίσθημα.
Χρόνια τώρα ακούμε αρνητικά για τη Τουριστική πλευρά κάποιων περιοχών της Νότιας πλευράς του νομού μας. Μία εξ αυτών είναι και η Αγία Γαλήνη.
Καταγγελίες επισκεπτών προς τη Ρ.Α. μας καλούν να γράψουμε ένα σχόλιο περί αυτού.
Χαμηλές τουριστικές υπηρεσίες, άναρχη δόμηση, κακό σέρβις και βρώμικη παραλία είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το αρνητικό παζλ της «Τουριστικής» Αγίας Γαλήνης.
Πολλά εστιατόρια χρήζουν περισσοτέρων επισκέψεων από την σχεδόν άφαντη υγειονομική υπηρεσία, η οποία δείχνει να αγνοεί τις πολλές καταγγελίες και παράπονα. Για τη σαιζόν 2008, το ΙΝ.ΚΑ. έχει παραλάβει 9.000 καταγγελίες πανελλαδικά, για επιχειρήσεις εστίασης και διαμονής. Τα στοιχεία υπάρχουν και για την Αγία Γαλήνη στη διάθεση της Ρ.Α.
Η παραλία χρειάζεται καλάθια απορριμμάτων ενώ η αμμουδιά είναι γεμάτη από εκατομμύρια γόπες (τσιγάρων), χαρτιά και άλλα μικροαπορρίμματα, σαφές δείγμα ότι ο Δήμος αδιαφορεί για τη καθαριότητα ακόμα και εν μέσω Αυγούστου.
Οι δε υπηρεσίες των εκεί εστιατορίων αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγήν. Με κακής ποιότητας φαγητό & υπηρεσίες, πρέπει να κατανοήσει ο Σύλλογος εστιατόρων της Αγίας Γαλήνης και τα μέλη του, ότι δεν μπορούν να κερδίσουν τους πελάτες «που ξέρουν να ξοδεύουν» και θα παραμείνουν σε αυτό που χρόνια τώρα αντιμετωπίζουν. Τραπέζια 4 ατόμων να μοιράζονται μια «χωριάτικη» σαλάτα και 2 νερά εμφιαλωμένα ...λογαριασμός τραπεζιού 5,5 ευρώ!!

Τέλος θα πρέπει για μια ακόμα φορά να αναρωτηθούμε αν πρέπει να αφήνουμε τα μαγαζιά μας στα χέρια των αλλοδαπών και να εκλείπει το Ελληνικό «πρόσωπο» από τις επιχειρήσεις. Διάφοροι οι αλλοδαποί υπάλληλοι, κυρίως από το μεταναστευτικό ρεύμα, που δυστυχώς μόνο αυτούς συναντάς, κακοεξυπηρετούν και ουδόλως ενδιαφέρονται για το αν εκπροσωπούμαστε σωστά στους ξένους τουρίστες μας, μιας και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να «βγει» το μεροκάματο και να γυρίσουν κάποτε στις χώρες τους.
Αν επανέλθει ο χαμογελαστός και ταπεινός ιδιοκτήτης με τη ποδιά του και την αγνή ψυχή του στην εξυπηρέτηση του τουρίστα, πολλά θα αλλάξουν!
Το κρίμα είναι ότι η Αγία Γαλήνη είναι ένα πανέμορφο ψαροχώρι και δυστυχώς θέλει πολλή «δουλειά» για να αλλάξει αυτή η εικόνα και οι Τοπικοί φορείς & άρχοντες που φέρουν την ευθύνη, πρέπει να καταλάβουν ότι επιτέλους οφείλουν να λειτουργήσουν για το καλό των κατοίκων της Αγίας Γαλήνης με μακροπρόθεσμα μέτρα.

Εν κατακλείδι, ομορφιά η περιοχή έχει, γραφική αρχιτεκτονική επίσης διαθέτει, λεβεντιά περίσσια,??.. όρεξη για δουλειά, συνέπεια & φιλότιμο χρειάζονται!

 

ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ. ΠΑΓΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΔΥΚΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ;
Το1993 ήρθε η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα. Πρωτοπόρες τότε εταιρίες ήταν η Panafon (σημερινή Vodafone) και η Telestet (σημερινή Wind). Αρκετά αργότερα μας εμφανίστηκε και η Cosmote. Κατόπιν ήρθαν και κανά δυο μικρότερες.
Τα πρώτα χρόνια λοιπόν (1993-1995), τότε που ακόμα υπήρχε λίγο φιλότιμο και ευαισθησία, οι εταιρίες που έδιναν τις συνδέσεις, δεν χρέωναν με πάγιο τους κατοίκους περιοχών που στη περιοχή τους δεν υπήρχε κάλυψη (σήμα). Βλέπεις, τότε παρακαλούσαν τον κόσμο να αγοράσει κινητό και κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να «ποτίσουν» με την ανάγκη του κινητού τηλεφώνου, το πετσί του Έλληνα καταναλωτή.
Σήμερα οι ίδιες λοιπόν εταιρίες βαυκαλίζονται ότι προσφέρουν κάλυψη στο 95%, άλλες στο 98% και άλλες στο 99% της Ελληνικής επικράτειας.
Ένα ακόμα μεγάλο ΨΕΜΑ!!!!!
Αν πιάσουμε τη Κρήτη, όλοι μας γνωρίζουμε ότι σε πάρα πολλά σημεία του Εθνικού οδικού δικτύου Χανίων-Ρεθύμνου, Ρεθύμνου-Ηρακλείου και Ηρακλείου-Σητείας υπάρχει «μηδενική» κάλυψη. Το σήμα χάνεται για πολλά χιλιόμετρα. Επίσης και στο τοπικό δίκτυο (εσωτερικά της Κρήτης) - τα ίδια και χειρότερα! Στις παρακείμενες λοιπόν περιοχές αυτών των σημείων υπάρχουν και πολλά χωριά ή ακόμα και σκέτες κατοικίες. Αυτά τα χωριά δεν έχουν καθόλου σήμα εδώ και χρόνια.
Γιατί λοιπόν χρεώνουν τους κατοίκους με το πάγιο όταν δεν τους προσφέρουν την απλή θεσμική υποχρέωση βάση του συμβολαίου τους, αυτή του να τους προσφέρουν σήμα!
Παρανομούν λοιπόν και αυτό γίνετε με την ανοχή μας κι αν θέλετε ακόμα...και με την άγνοιά μας.

Γι αυτό αγαπητοί καταναλωτές, ενημερωθείτε για τις υποχρεώσεις αυτών των κολοσσιαίων εταιριών που θησαυρίζουν από εμάς και... πονηρευτείτε.

Απαιτούμε για να... «έχουμε»!

Σας ευχαριστούμε
Φιλικά
Ανώνυμοι Ευαισθητοποιημένοι Πολίτες

 

 

 


« επιστροφή στη κατηγορία Μόμφες - Εισηγήσεις

Σημειρινή ημερομηνία Τρίτη, 30 Μάι 2017

Αρθρογραφία