Συγκρατημένη αισιοδοξία για το μέλλον της ακτοπλοϊκής ορφάνιας του νομού

Εκτύπωση

Συγκρατημένη αισιοδοξία για το μέλλον της ακτοπλοϊκής ορφάνιας του νομού

  • Ο Ανδρέας Βγενόπουλος εμφανίζεται ενδιαφερόμενος της γραμμής Ρεθύμνου - Πειραιάς

14/6/10
του Βασίλη Κασιμάτη

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Νομαρχιακού Συμβουλίου, κ. Κωστής Μαθιουδάκης μας ενημέρωσε σήμερα «ζωντανά» στο «Πρωινό Δελτίο» του Μελωδία 102,7 ότι η συνάντηση που είχαν την περασμένη Παρασκευή, οι εκπρόσωποι της 20μελούς ομάδας με επικεφαλής τον ίδιο, με τον επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλο (ATTICA GROUP) έθεσε τις βάσεις ενός γόνιμου διαλόγου.

H αίτηση των Ρεθυμνιωτών ήταν η άμεση δρομολόγηση ενός καραβιού κατ΄αρχήν για την καλοκαιρινή σαιζόν 2010 και ακολούθως ζήτησαν να τεθούν οι βάσεις για την μονιμοποίηση ενός τέτοιου δρομολογίου και για τους χειμερινούς μήνες.
Ο κ. Μαθιουδάκης μας είπε: «Αυτές οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικοί οργανισμοί και προσδοκούν στο κέρδος. Εμείς τους παρουσιάσαμε με πάσα λεπτομέρεια τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν αποδοτική την δρομολόγηση ενός συμβατικού πλοίου. Τα οφέλη πολλά και από πολλές πλευρές για την ναυτιλιακή εταιρία που θα πάρει το όποιο ρίσκο να δρομολογήσει πλοίο στο Ρέθυμνο την καλοκαιρινή περίοδο, τα οφέλη όμως πολλαπλά και για εμάς τους Ρεθυμνιώτες καθόσον ο τουρισμός μας ενισχύεται σημαντικά από μια τέτοια λύση

Ο κ. Μαθιουδάκης μας αποκάλυψε ότι ακολούθως έχουν σημαντικά ραντεβού και με άλλες ναυτιλιακές εταιρίες, πάντα για το ίδιο θέμα. Πιο συγκεκριμένα, στην ατζέντα των επικείμενων και ήδη προγραμματισμένων ραντεβού τους βρίσκονται η NEL LINES και η VENTOURIS.

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Νομαρχιακού Συμβουλίου, μας είπε επίσης ότι για το πρόγραμμα χρηματοδότησης του «ΒΙΤΖΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ (συμφερόντων ΑΝΕΚ) η πολιτεία δίδει για τρία χρόνια 4,000.000 ευρώ. Δηλαδή 12,000.000 για μια γραμμή «φάντασμα» όπως την χαρακτήρισε, αφού το συγκεκριμένο πλοίο, όπως γνωρίζουμε όλοι πηγαινοέρχεται άδειο. Αυτά τα 12,000.000 όμως έφταναν για την αγορά πλοίου. «Το σημαντικότερο είναι ότι μετά το πέρας των πρώτων 3 ετών, το υπουργείο ναυτιλίας επιδοτεί την ΛΑΝΕ για την αγορά ενός σύγχρονου με το οποίο για άλλα 3 χρόνια θα λαμβάνει το ποσό των 8,000.000 ευρώ.
Δηλαδή άλλα 24 εκατομμύρια ευρώ για τα επόμενα τρία χρόνια. Αν τα προσθέσουμε όλα αυτά, βλέπουμε ότι η πολιτεία για τα 6 χρόνια του προγράμματος χρηματοδότησης μιας άγονης γραμμής «φάντασμα» στο Ρέθυμνο,
πληρώνει με τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, συνολικά 36,000.000 ευρώ.
Μας αυτά τα χρήματα έφταναν για την χρηματοδότηση δύο πλοίων στο Ρέθυμνο, με τα οποία η ίδια η πολιτεία θα είχε σημαντικά ανταποδοτικά οφέλη και αν μη τι άλλο θα έπαιρνε σταδιακά και εις βάθος χρόνου, τα χρήματά της πίσω!» συμπλήρωσε ο κ. Μαθιουδάκης.

Αξίζει να προσθέσουμε ότι οι εταιρίες αυτές έχουν ζητήσει από τον κ. Μαθιουδάκη και την ομάδα του, σημαντικά έγγραφα, κυρίαρχα για το βάθος του λιμανιού (από τυχόν προσαμμώσεις), καθώς και κάποιες άλλες τεχνικές εκθέσεις, τα οποία θα πρέπει να προσκομίσει η τεχνική υπηρεσία της Νομαρχίας στους ενδιαφερόμενους.

Η εφημερίδα μας επικοινώνησε με την Νομαρχία και από ότι πληροφορηθήκαμε το θέμα θα λυθεί τις προσεχείς ημέρες.
Ευχόμαστε να αποβούν γόνιμες και προσοδοφόρες οι προσπάθειες των υπευθύνων και να δούμε σύντομα πάλι «καταπέλτη» στο λιμάνι του Ρεθύμνου.

 


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Τρίτη, 26 Σεπ 2017

Αρθρογραφία