Στο προσκήνιο και πάλι το θέμα της Λαϊκής στη Μαρίνα.

Εκτύπωση

Στο προσκήνιο και πάλι το θέμα της Λαϊκής στη Μαρίνα.

  • Αναστάτωση έφερε η επιστολή - βόμβα της Διευθύντριας του ΥΕΝ
  • Θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί η πολύμηνη αναστάτωση

        15/1/10

του Βασίλη
Κασιμάτη
Απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μανώλη Μαριόλο έρχεται να φέρει αναστάτωση τόσο στους κόλπους τοπικής αυτοδιοίκησης & τους αρμόδιου Λιμενικού Ταμείου (υφιστάμενος διαδημοτικός φορέας) όσο και τα νερά γενικότερα των όσων σχετίζονται με το ίδιο θέμα.

Ο κ. Μαριόλος είχε αποστείλει πριν από λίγο καιρό, επιστολή στο αρμόδιο υπουργείο σχετικά με το αν το Λιμενικό Ταμείο έχει ή δεν έχει το δικαίωμα να φιλοξενήσει στο χώρο της Μαρίνα Ρεθύμνου δραστηριότητες όπως και αυτής της διενέργειας της Λαϊκής Αγοράς.

Εις απάντηση της επιστολής Μαριόλου η διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Ναυτιλιακής Πολιτικής (Διεύθυνσης Ο.Λ.Ε.Λ.) Κ. Μαρία Ξηρογιάννη αποφάνθηκε  ότι τελικώς το Λιμενικό Ταμείο έχει το δικαίωμα να φιλοξενήσει την Λαϊκή Αγορά στο χώρο της χερσαίας ζώνης του λιμένα (Μαρίνα Ρεθύμνου)!!

Πιο συγκεκριμένα στη επιστολή η κ. Ξηρογιάννη αναφέρει τα εξής:

Σύμφωνα με το νόμο 2971/2001 «Αιγιαλός παραλία και άλλες διατάξεις (Α285) και συγκεκριμένα το άρθρο 22 αυτού, «οι χώροι και όλα τα εν γένει κτήματα που περιλαμβάνονται στη ζώνη λιμένα είναι κοινόχρηστα δημόσια κτήματα και ανήκουν στο δημόσιο κατά κυριότητα, η χρήση όμως και η εκμετάλλευση τους ανήκει στον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα ».

Κοντολογίς και για να μην κουράσουμε με τα όσα αναφέρει στην επιστολή της η διευθύντρια του υπουργείου θα σταθούμε στο σημείο που αναφέρει με απόλυτη σαφήνεια ότι : «Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 24 του ανωτέρου Νόμου, επιτρέπεται ο φορέας διοίκησης & εκμετάλλευσης λιμένα (Λιμενικό Ταμείο), με απόφαση της διοίκησης τους που εγκρίνεται μετά από τη σύμφωνη γνώμη του ΓΕΝ και του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας από το Γ.Γ. της περιφέρειας, να παραχωρεί με αντάλλαγμα και για ορισμένο χρονικό διάστημα, την χρήση χώρων που βρίσκονται εντός της ζώνης του λιμένα
Μάλιστα βάσει του ίδιου νόμου επισημαίνει η κ. Ξηρογιάννη, αν η συνεργασία που προκύπτει έχει ισχύ μικρότερη των τριών ετών τότε δεν απαιτείται καν οι σύμφωνες γνώμες του ΓΕΝ και του ΥΕΝ αλλά μόνο η απλή συναίνεση του αρμόδιου περιφερειάρχη!!

Κατόπιν όλων αυτών καθίσταται σαφές ότι η Λαϊκή Αγορά κακώς εκδιώχθηκε από τη Μαρίνα, επομένως και το Λιμενικό Ταμείο θα πρέπει να επανεξετάσει το θέμα, αφού τώρα πλέον περισσότερο από ποτέ, η παραμονή της Λαϊκής στους Τέσσερις Μάρτυρες δικαιολογεί το παράτυπο του χαρακτήρα που έχει λάβει στο παρελθόν.

Επιπλέον και η Δημοτική Αρχή ενόψει της υλοποίησης του υπόγειου γκαράζ θα πρέπει να σκύψει στο θέμα αφού πλέον και με το νόμο, η Λαϊκή Αγορά δύναται να επανατοποθετηθεί στη Μαρίνα Ρεθύμνου.
Εν κατακλείδι, όπως ακριβώς έχει δικαίωμα το Λιμενικό Ταμείο να ορίζει και συνάπτει σύμβαση με ιδιώτη για την εκμετάλλευση του χώρου στάθμευσης (όπως και έχει ήδη κάνει), με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορεί να συνάψει παρόμοια σχέση και σύμβαση με την Λαϊκή Αγορά.

Το ερώτημα που προκύπτει μετά από όλα αυτά είναι το αν τελικά η απόφαση της εκδίωξης της Λαϊκής Αγοράς από τη Μαρίνα και έφερε τεράστια και πολύμηνη αναστάτωση στη πόλη αλλά και στη Νομαρχία γενικότερα, πάρθηκε εκ του προχείρου!

Είναι ένα θέμα που απασχόλησε πολυάριθμα δημοτικά και νομαρχιακά συμβούλια, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων και τελικώς αποδεικνύεται ότι όλα αυτά θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.
Καλεσμένοι στο  «Πρωινό Δελτίο» του Μελωδία FM 102,7 αναμένεται σήμερα το πρωί να δώσουν περισσότερο φως στην υπόθεση.
Μείνετε ... συντονισμένοι!!!

 


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Τετάρτη, 13 Δεκ 2017

Αρθρογραφία