ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ "HARRODS"

Εκτύπωση

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ "HARRODS"

  • Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου συμμετείχε και φέτος στην καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού στο βρετανικό πολυκατάστημα "HARRODS".

4/1/10

Η εν λόγω καμπάνια διοργανώνεται από την εταιρία C&L Media Ltd., - η οποία ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία την καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στα Harrods τον μήνα Φεβρουάριο 2009,- την περίοδο μετά τα Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και περίοδο εκπτώσεων  (26.12.2009 ? 23.01.2010).

Από τις 26 Δεκεμβρίου η προβολή της Ελλάδας, την σημαντικότερη περίοδο του έτους στο Λονδίνο, στο διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου, αποτελεί μία σημαντική διεθνής επιτυχία καθώς, ανταγωνιστικές χώρες όπως η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Τουρκία αποκλείστηκαν. Η C&L Media Ltd. από τον μήνα Μάιο 2009 εξασφάλισε ότι η παραπάνω προβολή της Ελλάδας θα πραγματοποιηθεί κατ? αποκλειστικότητα.  

Η Ελλάδα δίνει το "παρών" σε μία περίοδο, όταν 3.5 εκατομμύρια επισκέπτες επισκέπτονται το HARRODS λόγω εορτών και εκπτώσεων, αλλά και κατά την έναρξη της νέας δεκαετίας, για το έτος 2010, μία σημαδιακή χρονιά για την προαγωγή του κύρους της χώρας μας. 

Στην καμπάνια εκτός της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ρεθύμνου συμμετέχουν επίσης η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου, η Νομαρχία Λασιθίου, η Νομαρχία Χανίων, η Νομαρχία Μαγνησίας, η Νομαρχία Μεσσηνίας, ο Δήμος Κω, ο Δήμος Λαγανά και η Costa Navarino σε 12 κεντρικές βιτρίνες επί της Brompton Road.

Επιπλέον, δύο ακόμη ?ζωντανές? εκθεσιακές βιτρίνες λειτουργούν με προσωπικό στην κύρια πρόσοψη του κτιρίου Harrods αναπαριστώντας παραδοσιακό ελληνικό σκηνικό και αρχαίο ελληνικό θέατρο.
Η ανταπόκριση των επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, υπήρξε εντυπωσιακή από τις πρώτες κιόλας ημέρες της καμπάνιας, όταν εκατοντάδες σταματούσαν στις ζωντανές βιτρίνες για να πάρουν πληροφορίες και να δώσουν τα συγχαρητήριά τους για την διοργάνωση.

Σε μία περίοδο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει διεθνή κριτική και δύσκολες αποφάσεις, η προσπάθεια αυτή αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού την σημαντικότερη περίοδο του έτους, στην καρδιά του Λονδίνου, συνεισφέροντας στην ανάκαμψη του κύρους και της υπερηφάνειας μας.

Η προβολή της Ελλάδας και του Νομού Ρεθύμνου στα Harrods θα ολοκληρωθεί στις 23 Ιανουαρίου 2010.

 


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Τρίτη, 19 Σεπ 2017

Αρθρογραφία