Νέα δραματικά στοιχεία στην υπόθεση Σεργιανόπουλου!

Εκτύπωση

Του Λώνη Γεωργιάδη

 Ανάστατη η κοινή γνώμη παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τη συνέχεια μιας υπόθεσης όπου μετά την παραδοχή του «κατ? ομολογία» δράστη φαινόταν να είχε εξιχνιαστεί.
Συνταρακτική ανατροπή παίρνει η υπόθεση Νίκου Σεργιανόπουλου μετά το αναπάντεχο ξέσπασμα του γαμπρού του ηθοποιού, Χρήστου Παπαθεοδώρου, που μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες παρουσίασε τα νέα στοιχεία που έχει στην κατοχή του.
Μέχρι που ο άντρας της αδερφής του αξέχαστου ηθοποιού αποκάλυψε ότι ο Γεωργιανός γνωριζόταν με τον κουνιάδο του.

Στην τηλεοπτική εκπομπή της Άννας Δρούζα «ΜΠΟΡΩ» ο κ. Χ. Παπαθεοδώρου ήρθε σε αντιπαράθεση με το δικηγόρο του Γεωργιανού, Νίκο Καραδήμα, λέγοντάς του πως ο πελάτης του δεν του εκμυστηρεύτηκε όλη την αλήθεια και ότι τελικά δεν συνάντησε για πρώτη φορά τον ηθοποιό το βράδυ του φόνου. Μάλιστα, έδωσε στον «αέρα» (live) δύο αριθμούς κινητών, τα οποία, σύμφωνα με όσα είπε, τα είχε κάνει δώρο ο Σεργιανόπουλος στο Γεωργιανό αρκετό καιρό πριν.

Αυτή η αποκάλυψη-βόμβα ανατρέπει την ομολογία του Γεωργιανού και, φυσικά, εγείρει σοβαρά ερωτήματα για τους λόγους που ο φερόμενος ως δολοφόνος «σήκωσε πάνω του το βάρος» μιας ανθρωποκτονίας. Ο κ. Παπαθεοδώρου υποστήριξε ακόμη ότι βάση στοιχείων που έχει στη κατοχή του, τελικώς υπήρχε και τρίτο άτομο το μοιραίο εκείνο βράδυ στο διαμέρισμα του ηθοποιού και όπως συγκεκριμένα είπε συγκλονίζοντας τους τηλεθεατές, που... καρφώθηκαν στους δέκτες, «ίσως να ήταν εκείνος που τον κρατούσε ακίνητο, αλλά μάλλον δεν είναι ο δολοφόνος». Στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων για περαιτέρω διευκρινίσεις ο γαμπρός του Σεργιανόπουλου σχολίασε ότι δεν τον ενδιαφέρει τόσο το μέγεθος της ποινής και το πόσο θα καθίσει στη φυλακή ο Γεωργιανός, αλλά το γιατί πήρε την ευθύνη πάνω του! Αυτό το σχόλιο ξεσήκωσε και πάλι θύελλα αντιδράσεων, καθώς αφήνει να εννοηθεί εμφανώς, ότι άλλος ήταν ο δράστης.
Μία ακόμα αποκάλυψη του κ. Παπαθεοδώρου έκανε αίσθηση και αφορά τη μυστηριώδη γυναίκα που υπήρχε στη ζωή του Νίκου Σεργιανόπουλου και για την οποία δεν ήξερε κανείς κάτι σχετικό.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μερίδα δημοσιογράφων από την πρώτη στιγμή είχαν επισημάνει ότι, σύμφωνα με ρεπορτάζ, υπήρχε κι άλλο άτομο στο διαμέρισμα εκείνο το βράδυ. Κάποιοι μάλιστα είχαν εμφανιστεί με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα και επισημαίνανε την ύπαρξη ενός δολοφόνου-φάντασμα, ενώ σε άλλο δημοσίευμα γράφτηκε για τις ασφαλείς πληροφορίες που κατέφθαναν στα γραφεία μας για τη διαφορετική ταυτότητα «εντολέα» και «θύτη». Όσο περνούν οι μέρες και οι εξελίξεις προλαβαίνουν τα γεγονότα παρατηρούμε ότι οι αρχικές πληροφορίες που διέρρεαν στα δημοσιογραφικά γραφεία επιβεβαιώνονται από τα συγγενικά πρόσωπα τόσο του θύματος όσο και του Γεωργιανού. Πρέπει να αναφέρουμε ότι στη συνέντευξη που πήρε η ομάδα της Άννας Δρούζα από την οικογένεια του «κατ? ομολογία» πλέον δράστη, η μητέρα του και ο αδερφός του λένε ανοιχτά πως ο γιος τους δεν μπορεί να είχε ερωτική σχέση με άντρα και ότι δεν είναι ο δολοφόνος, καθώς αυτοί γνωρίζουν πως υπήρχε και τρίτο άτομο στο σπίτι το βράδυ του εγκλήματος.Γεννιούνται ερωτήματα, λοιπόν, για τους λόγους που οι έρευνες της αστυνομίας ήταν τελικά ανεπαρκής και δεν έφεραν στο φως περισσότερα στοιχεία αυτών των πτυχών της υπόθεσης και η κοινή γνώμη προβληματίζεται για μία ακόμη φορά με μαρτυρίες και καταθέσεις μιας υπόθεσης που επίσημα έδειχνε να έχει βρει το δρόμο της.

Πρώτα το βιβλίο, μετά? και ταινία!
Πριν από λίγο μάθαμε για το συγγραφέα ενός βιβλίου για τη ζωή του Νίκου Σεργιανόπουλου,του Κου Αντώνη Τσιπιανίτη και για την έκδοση της μυθιστορηματικής βιογραφίας του.

Σας δίνουμε λοιπόν την πληροφορία ότι μεγάλη εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών που συνεργάζεται και με το εξωτερικό θέλει να γυρίσει ένα αστυνομικό θρίλερ, του οποίου το σενάριο θα παραπέμπει στη ζωή και στον τραγικό θάνατο του δημοφιλούς ηθοποιού.
Η στυγερή δολοφονία του Νίκου Σεργιανόπουλου έχει γίνει θέμα συζήτησης παντού και είναι μια σκληρή αληθινή ιστορία που θα μας απασχολεί, όπως φαίνεται από τα γεγονότα, για πολύ καιρό ακόμα. Αυτό βλέπουν και οι παραγωγοί γνωστής εταιρείας και σκέφτονται να εκμεταλλευτούν την κατάσταση δημιουργώντας ένα σενάριο στο στυλ της ταινίας η «Μαύρη Ντάλια», μόνο που θα έχει ήρωα-πρωταγωνιστή και θα παραπέμπει στην αιματοβαμμένη ιστορία του Νίκου Σεργιανόπουλου. Η σκέψη έχει γίνει και μάλιστα, για να μην υπάρξουν νομικά κολλήματα, τα ονόματα θα αλλάξουν, ενώ αυτοί που έχουν την ιδέα περιμένουν, όπως ακούγεται σε κύκλους της showbiz, να γίνει η δίκη και να καταλαγιάσει κάπως το θέμα, ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν τα σχέδιά τους.

Θα είναι ένα σκληρό σενάριο, παρόμοιο με αυτό της «Μαύρης Ντάλιας» που σκηνοθέτησε ο Μπράιαν ντε Πάλμα και βασίστηκε σε αληθινή ιστορία, όταν το 1947 στο Λος Άντζελες βρέθηκε δολοφονημένη μια νεαρή σταρ, η Μπέτι Σορτ, αλλά το άγριο έγκλημα δεν εξιχνιάστηκε ποτέ. Στην ταινία, όπου την ηρωίδα υποδύθηκε η Σκάρλετ Γιόχανσον, την υπόθεση ανέλαβαν δύο αστυνομικοί που μπήκαν στα πιο σκοτεινά μονοπάτια της showbiz και της διαφθοράς για να εξιχνιάσουν το έγκλημα.
Τελικά, η υπόθεση έκλεισε χωρίς ποτέ να βρεθεί ο ένοχος και η «Μαύρη Ντάλια» έμεινε γνωστή όχι μόνο από τον άδικο και αποτρόπαιο χαμό της, αλλά γιατί φορούσε πάντα μαύρα και ένα λουλούδι στα μαλλιά όταν έψαχνε τους εφήμερους συντρόφους της πίνοντας στα μπαρ. Ευχόμαστε δε, η υπόθεση Σεργιανόπουλου να μην έχει την ίδια κατάληξη!
Έτσι, οι παραγωγοί σκέφτηκαν ότι ένα σενάριο που θα παραπέμπει στην υπόθεση Σεργιανόπουλου θα συγκινήσει το κοινό, που έχει λατρέψει τον αδικοχαμένο ηθοποιό. Αν τελικά η ιδέα τους υλοποιηθεί, είναι σίγουρο ότι θα εγείρει αντιδράσεις, παρόλο που θα αλλάξουν τα ονόματα. Μπροστά όμως στο οικονομικό όφελος οι παραγωγοί δεν πτοούνται. Λένε ότι θα δημιουργήσουν ένα αστυνομικό θρίλερ, αλλά στην ουσία δεν θέλουν παρά να μεταφέρουν τη ζωή και το τραγικό τέλος του Νίκου Σεργιανόπουλου στη μεγάλη οθόνη.

Ο χρόνος και τα γεγονότα από την εξέλιξη της ιστορίας θα δείξουν αν τελικά θα τολμήσουν να κάνουν πράξη το σχέδιό τους, που έχει αρχίσει να συζητιέται έντονα στη showbiz.

Η συνέχεια λοιπόν (μάλλον)... «επί της μεγάλης οθόνης»!

           



« επιστροφή στη κατηγορία Κοινωνικά

Σημειρινή ημερομηνία Τετάρτη, 18 Οκτ 2017

Αρθρογραφία