Να σηκωθούν οι μπάρες στη Μαρίνα του Ρεθύμνου ζητούν οι πολίτες.

Εκτύπωση

Να σηκωθούν οι μπάρες στη Μαρίνα του Ρεθύμνου, ζητούν οι πολίτες.

Τεράστιο πρόβλημα στάθμευσης στη παραλιακή ζώνη.




του Βασίλη
Κασιμάτη




Εντείνεται καθημερινά το πρόβλημα της στάθμευσης στο Ρέθυμνο και ειδικότερα στη παραλιακή ζώνη.

Τα έργα διαμόρφωσης της παραλίας και της πλατείας στον «Άγνωστο» έχουν δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα στη στάθμευση των οχημάτων και τα νεύρα των οδηγών!

Ακόμα και μοτοσικλέτα είναι πολύ δύσκολο πλέον να βρει χώρο να σταθμεύσει.
"Πατείς με πατώ σε" και οι αναγκαστικές παράνομες σταθμεύσεις από τους οδηγούς, στο μάξιμουμ!
Οι πολίτες έχουν αγανακτήσει από τη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από τα έργα.

Θα συμφωνήσουμε ότι ο Δήμος έχει αποκτήσει πολύ θετικά σχόλια για τα έργα που διενεργεί και κυρίως στο σωστό χρόνο (Φθινόπωρο - Χειμώνα).

Εμείς χειροκροτούμε τέτοιες προσπάθειες όταν γίνονται προς όφελος του πολίτη και ιδιαίτερα σε χρονικά σημεία που δεν ενοχλούν την τουριστική κίνηση του Ρεθύμνου, μιας και το βασικότερο έσοδο της πόλης μας προέρχεται από το Τουρισμό.

Ας γυρίσουμε όμως στο φλέγον θέμα αυτό της ανύπαρκτης πλέον στάθμευσης.
Οι καταγγελίες που μας έρχονται με email και τηλεφωνικά στην εφημερίδα, πληθαίνουν και αποκτούν τη μορφή χιονοστιβάδας.
Παρακολουθούμε παράλληλα και τις δημόσιες συζητήσεις με πολίτες και φορείς που διεξάγονται διαδικτυακά σε ηλεκτρονικά καφενεία (Forum) του Ρεθύμνου.
Όλα συγκλίνουν προς μια κατεύθυνση. Να αποδεσμευτεί μέχρι νεοτέρας, η Μαρίνα του Ρεθύμνου από την ιδιωτική εταιρία που την ελέγχει.

Θυμίζουμε ότι στο τέλος του καλοκαιριού και  χωρίς να ερωτηθεί ο Ρεθυμνιώτης πολίτης, εγκαταστάθηκε ξαφνικά στη Μαρίνα από το Λιμενικό Ταμείο, μια ιδιωτική εταιρία και δημιούργησε πολλά παρατράγουδα, συζητήσεις και πλήθος από αρνητικά σχόλια. Το αποτέλεσμα ήταν και είναι, ο Ρεθυμνιώτης να απαξιώνει αυτή τη κίνηση με την άρνησή του να σταθμεύει επί αντιτίμου μέσα στη Μαρίνα

Η ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ είχε αναφερθεί στο θέμα με ένα μεγάλο άρθρο που έκανε αίσθηση στη πόλη διότι ήταν βασισμένο σε πραγματικές ομολογίες επί των προβλημάτων από τους πολίτες, σε έρευνα που διεξήγαγε σε άλλες μεγάλες Μαρίνες της χώρας και τέλος σε ρεπορτάζ που αφορούσε την αποδεκτικότητα ή όχι των πολιτών για τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

Τότε λοιπόν είχε βγει το συμπέρασμα ότι κατανοούσαμε τη πρόθεση του Λιμενικού Ταμείου σχετικά με την αύξηση των εσόδων του αλλά προτείναμε άλλες λύσεις επ? αυτού του σκοπού τονίζοντας ότι με το να βάλει κάποιος μια καμπίνα και δυο στρατιωτικές μπάρες και να κλείσει απ? έξω όλους εμάς θυμίζει άλλες εποχές και σίγουρα δεν τιμάει τη δημοκρατικά ιδεώδη αυτού του αιματοβαμμένου τόπου!

Αποσπασματικά σας επαναφέρουμε ένα σημείο από το εν λόγω άρθρο από το τεύχος του περασμένου Οκτωβρίου της Ρ.Α.

«....Δεν θα μπορούσε να δημοπρατηθεί ένα έργο για παράδειγμα, στη Πλατεία των Τεσσάρων Μαρτύρων και να αναλάβει μια ιδιωτική εταιρία εκεί να φτιάξει ένα υπόγεια ή ανώγεια τριώροφη κατασκευή όπου θα φιλοξενεί εκατοντάδες αυτοκίνητα, λύνοντας έτσι το πρόβλημα της στάθμευσης για την επόμενη 20ετία?
Μια τέτοια κίνηση θα την επικροτούσε ο λαός και μια ιδιωτική εταιρία που θα  «έπαιρνε», θα «έδινε» όμως κιόλας. Θα «έπαιρνε» ένα δημόσιο ακίνητο αλλά θα έφτιαχνε ένα μεγάλο έργο που θα εξυπηρετούσε ταμάλα σήμερα αλλά και μακροπρόθεσμα και το οποίο μετά  από χρόνια θα έμενε και στη πόλη μας. Τα να πάρεις μια δημόσια περιουσία και να βάλεις μια καμπίνα με 2 μπάρες δε σημαίνει ότι έκανες τίποτα. Έτοιμα τα βρήκαν στη μαρίνα που φτιάχτηκε με χρήματα της ΕΟΚ και του Ρεθυμνιώτη  πολίτη  και εκμεταλλεύονται τη χρήση τους
...

Καταλήγουμε λοιπόν λέγοντας, ότι αυτή τη στιγμή καλείτε επιτακτική η ανάγκη να δοθεί  ΕΛΕΥΘΕΡΗ προς στάθμευση η Μαρίνα του Ρεθύμνου στους κατοίκους της  για να καλύψει τις τεράστιες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί από τα έργα.

Ίσως αυτό μάλιστα αποτελέσει και ευκαιρία για το Λιμενικό Ταμείο, να επανεξετάσει τη παραχώρηση της Μαρίνας στην ιδιωτική εταιρία.

Ίσως τελικά πεισθεί το Λ.Τ. όταν θα διαπιστώσει ότι όλοι οι Ρεθυμνιώτες θα σπεύσουν να σταθμεύσουν στην ελεύθερη Μαρίνα  δίνοντας ένα τέλος στο έμμεσο «εμπάργκο» που έχει επιβληθεί από τους ίδιους, απαξιώνοντας τη κίνηση της ιδιωτικοποίησης που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο.


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Πέμπτη, 17 Αύγ 2017

Αρθρογραφία