Δύσκολες εποχές για Πρίγκιπες - ΑΝΕΚ Vs MINOAN

Εκτύπωση

           "Δύσκολες εποχές για Πρίγκιπες"
 

  • ANEK Vs MINOAN LINES
  • Προσωρινά εκτός η ATTICA GROUP


Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία το «πέσιμο του  καταπέλτη» του Superfast XII της ATTICA στο λιμάνι του Ηρακλείου δεν δείχνει να κάμπτει την Κρητική ναυτική κυριαρχία των ΑΝΕΚ & ΜΙΝΟΑΝ LINES για την γραμή Ηράκλειο Πειραιάς.

             12/08/09

Ρεπορτάζ:
Βασίλης Κασιμάτης
O μήνας Ιούλιος έκλεισε με τις  Μινωϊκές να έχουν το 65% της επιβατικής κίνησης του εν λόγω λιμανιού, η ΑΝΕΚ το 20% και η Superfast να αρκείτε στο 15%.
Όσο αφορά στην μεταφορά φορτηγών οχημάτων η ΑΝΕΚ έχει το 44%, οι Μινωϊκές το 41% και η Superfast και πάλι το 15%.


Καλοενορχηστρωμένη συμφωνία για δύο φαίνεται τελικά ότι αποτελεί η ακτοπλοϊκή Κρητική ναυτική αγορά  για όσους τολμήσουν να μπουν ανάμεσα στο δίδυμο ΑΝΕΚ-Μινωϊκών.
Βέβαια εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι οι Μινωϊκές έχουν φύγει από Κρητικά χέρια αφού το πλειοψηφικό πακέτο της ναυτιλιακής εταιρίας έχουν αναλάβει οι Ιταλοί τεχνοκράτες του Οίκου Grimaldi.

Η μεγάλη μάχη όμως που αναμενόταν στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς, και ειδικότερα μετά την δρομολόγηση του Superfast XII από την περασμένη άνοιξη, το οποίο μπήκε «σφήνα» ανάμεσα στις δύο «κρητικές» εταιρείες, δεν φαίνεται ως «μάχη» να ήταν και τόσο μεγάλη!
Όπως τα ανωτέρω στοιχεία δείχνουν οι ΑΝΕΚ & MINOAN LINES συνεχίζουν να κυριαρχούν σφραγίζοντας το δεδομένο ότι ο Κρητικός προτιμά να ταξιδεύει με Κρητικές εταιρίες, με Κρητικά πληρώματα και ενισχύει σε κάθε περίπτωση το δικό του "φιλικό" περιβάλλον αποδεικνύοντας τον έντονο τοπικιστικό του χαρακτήρα.

Επομένως ο αγώνας για την απόκτηση μεγαλύτερης μερίδας στη πίτα της γραμμής Ηρακλείου-Πειραιά από την ATTICA GROUP και το Superfast ΧΙΙ, διαφαίνεται πολύ δύσκολος αφού σκιαγραφείτε από το 1ο κιόλας έτος μια αμφίρροπη ισορροπία δυνάμεων στην προτίμηση του Κρητικού επιβατικού κοινού.

 Η ΑΝΕΚ και οι Μινωϊκές έχουν δρομολογημένα από δύο πλοία και η Superfast ένα.

Η κίνηση του Ηρακλείου ισούται με την Αδριατική

Η πίτα στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο είναι συγκεκριμένη. Το δρομολόγιο σε μεταφορική
το λιμάνι της Ανκόνα στην Ιταλία 
με το SuperFast εντός...
ικανότητα κυμαίνεται από 2.000 με 3.000 άτομα κατά μέσο όρο και 250-350 φορτηγά την ημέρα.
Η Κρήτη είναι μια πολύ μεγάλη αγορά, ίση με αυτήν της Αδριατικής που χρόνια τώρα εμφανίζεται ως η υπερδύναμης της Μεσογείου!

Στην Αδριατική δραστηριοποιούνται 20 πλοία μεταφέροντας 2,1 εκατομμύρια επιβάτες, 420.000 ιχ και 490.000 φορτηγά.
Στην Κρήτη δραστηριοποιούνται μόλις 5 πλοία για να μεταφέρουν 2,5 εκ.επιβάτες, 300.00 ιχ και 200.000 φορτηγά.

Αυτό σημαίνει πολύ μεγαλύτερα κέρδη για τις εταιρίες που κατάφεραν να διακινήσουν τον ίδιο επιβατικό & μεταφορικό όγκο με δραματικά χαμηλότερα κοστολόγια αφήνοντας τεράστια κερδοφορία στις εμπλεκόμενες εταιρίες που πέτυχαν το κατά τους Ιταλούς ... ακατόρθωτο!

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

 


« επιστροφή στη κατηγορία Κρήτη

Σημειρινή ημερομηνία Σάββατο, 23 Σεπ 2017

Αρθρογραφία