ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΣΧΟΙΝΑΣ: Προσχεδιασμένη η διακοπή της σύνδεσης Ρέθυμνο - Πειραιάς

Εκτύπωση

"Προσχεδιασμένη η διακοπή της σύνδεσης

Ρέθυμνο - Πειραιάς"



ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΥΠΟΨ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ.!!

Είχαμε ακούσει για τρομοκρατία εις βάρος των εκπροσώπων ου Μεταφορικού έργου του Ρεθύμνου (εταιρίες φορτηγών). Είχαμε ακούσει για απειλές εναντίον των φορτηγατζήδων σε περίπτωση που φανούν στη Μάζωξη του "Μελίνα Μερκούρη" ή εν πάση περιπτώση στηρίξουν καθ? οιοδήποτε τρόπο την όποια σύνδεση του Ρεθύμνου με το Πειραιά, αλλά τώρα ακούμε ότι το παιγνίδι "χοντραίνει" .
Απειλές εκτοξεύονται και εναντίον των πολιτικών του τόπου μας, πράγμα που μας κάνει να πιστεύουμε ολοένα και παραπάνω ότι το Λιμάνι του Ρεθύμνου έχει τελικά πολλά να δώσει στους πολίτες του και αυτό τελικά εποφθαλμιούν οι όποιοι εμπλεκόμενοι του Κρητικού πλέον "καρτέλ" της ναυτιλίας.



Ο κος Κωστής Σχοινάς
σήμερα έκανε σαφές στους δημοσιογράφους που παραβρέθηκαν στην συνέντευξη Τύπου, ότι δέχεται απειλές πολιτικού και όχι μόνο, χαρακτήρα λόγω προγενέστερων τοποθετήσεών του σχετικά με το θέμα του "Καραβιού".







Σε ερώτηση του κ. Ρακιντζή (Studio FM-98,0)
αν αυτές οι απειλές σχετίζονται με την ΑΝΕΚ, ο κος Σχοινάς δεν έδωσε σαφή απάντηση αλλά όλοι καταλάβαμε ότι προς τα εκεί επέστρεφε τα απειλητικά "βέλη" που έλαβε!




Σε ερώτηση του κ. Κασιμάτη
(εκδότη της "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ") για το αν πιστεύει ότι η κοινωνία του Ρεθύμνου πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της τέτοιες
Ο κ. Κασιμάτης
"επιθέσεις" προς αυτής και τους εκπροσώπους της και  που σχετίζονται με το χαρακτηρισμό της γραμμής ως "άγονη" , ο κ. Σχοινάς απάντησε ότι οι Ρεθυμνιώτες έχουν ήδη δώσει την απάντηση και ότι τραμπουκισμοί στο Ρέθυμνο τέτοια ώρα... και στη νέα μας εποχή, δε έχουν καμιά θέση.







Η Τοποθέτηση του Κ. Σχοινά στο ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νομού Ρεθύμνου με το Πειραιά:

Ο Κος Σχοινάς τόνισε μεταξύ άλλων:

.... σήμερα διεξάγονται 3 εγχειρήματα για την αποκατάσταση της γραμμής Ρέθυμνο ? Πειραιάς:

  1. Ενεργοί πολίτες έχουν βγει μπροστά στο θέμα, στοχεύοντας στην ίδρυση νέας ναυτιλιακής, συνεταιριστικού πολυμετοχικού χαρακτήρα.
  2. Επιχειρηματικά συμφέροντα εξετάζουν τη δυνατότητα δρομολόγησης πλοίου, με σκοπό την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ρεθύμνου-Πειραιά και βέβαια το κέρδος.
  3. Ακόμα, και η ίδια η εταιρεία που κάλυπτε τη γραμμή στο πρόσφατο παρελθόν, έχει ακουστεί ότι επανεξετάζει τη στάση της.

Όμως, ακόμα και τώρα, το μέλλον συνεχίζει να φαντάζει αβέβαιο. Ο στόχος της μόνιμης, αξιοπρεπούς και ανταγωνιστικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης δεν έχει διασφαλιστεί.

Επιβεβαιώνεται, με το χειρότερο τρόπο, ότι η ρήση «κάθε πέρσι και καλύτερα» αποτελεί πλέον αξίωμα για το νομό, καθώς η αδιαφορία, η απαξίωση, η εγκατάλειψη έχουν γίνει προ πολλού καθεστώς στο Ρέθυμνο.

είπε επίσης:

....Το απόλυτα επιτυχημένο παράδειγμα της ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗΣ, δεν πρέπει ποτέ να διαφεύγει της προσοχής μας.
Ας το καταλάβουν λοιπόν όλοι οι «υπεύθυνοι», φορείς και εκπρόσωποι, ότι για να επιτευχθεί ο στόχος της μόνιμης, αξιοπρεπούς και ανταγωνιστικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης, απαιτείται η δυναμική και συστηματική παρέμβαση της Πολιτείας για την εξυγίανση της ακτοπλοϊκής αγοράς της Κρήτης,

  1. τόσο μέσω της Επιτροπής Ανταγωνισμού, απέναντι σε πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού,
  2. όσο και με την επιβολή στις ναυτιλιακές εταιρείες ενός αντικειμενικού και αδιάβλητου -κανονιστικά ή νομοθετικά- συστήματος διαχείρισης των μεταφερόμενων φορτίων. 

Μάλιστα, προκειμένου να γίνω πιο κατανοητός και πιο πειστικός, θα ήθελα εδώ να επισημάνω, ότι η Γενική Διεύθυνση της Επιτροπής Ανταγωνισμού εισηγήθηκε πρόσφατα την επιβολή προστίμου στην Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και σε 14 ακτοπλοϊκές εταιρείες κατηγορώντας τις για πρακτικές ολιγοπωλείου!

Σε αντίθεση δηλαδή με τους τοπικούς παράγοντες του Ρεθύμνου, που τα βλέπουν όλα καλά, διαγωνιζόμενοι μεταξύ τους σε δημόσιες σχέσεις και ασκήσεις οσφυοκαμψίας, η Επιτροπή Ανταγωνισμού εξετάζει αν όντως έχουν καλλιεργηθεί συγκεκριμένες στρεβλώσεις στην ακτοπλοϊκή αγορά και αν όντως, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες συμπράττουν προκειμένου:

Πρώτον, να διαμορφώνουν κοινή τιμολογιακή πολιτική - αποφεύγοντας έτσι τον όποιο ανταγωνισμό τιμών, και

Δεύτερον, -και προσέξτε εδώ το βαθμό ενδιαφέροντος για τη γραμμή Ρέθυμνο Πειραιάς-, να περιορίζουν την παραγωγή και διάθεση δρομολογίων!

Επίσης, θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα σε ορισμένους «τσάμπα μάγκες». Σε ορισμένους, που έχουν συνηθίσει, σε δύσκολες, για τα συμφέροντα τους συγκυρίες, να καταφεύγουν σε απειλές και πρακτικές εκφοβισμού.

Ας το καταλάβουν καλά, η εποχή των δεινοσαύρων έχει περάσει ανεπιστρεπτί! Και αν στην κοινωνία μας υπάρχουν ευαίσθητες ομάδες, ας γνωρίζουν ότι με τη συσπείρωση μας, δεν θα υπάρξουν αδύναμοι κρίκοι. Kαι θα ήθελα να το κάνω σαφές προς όλους. Προσωπικά, καμία απειλή δεν με φοβίζει. Ούτε θα σταθεί εμπόδιο και θα με αποτρέψει από το να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα του Ρεθύμνου και των πολιτών. Δεν έχω εμπλακεί στην πολιτική για να προωθήσω τα ιδιωτικά μου συμφέροντα. Μοναδικό μου μέλημα είναι η υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος. Και από εδώ, δημόσια, στέλνω ένα μήνυμα σε όλους όσοι εκτοξεύουν απειλές εναντίον μου: Αν συνεχίσουν τις άνανδρες πρακτικές, δεν θα διστάσω να καταφύγω στον εισαγγελέα.

 

Στο σημείο αυτό, επειδή έχω μάθει να μην είμαι αιθεροβάμων, θα ήθελα να αναγνωρίσω ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση, είναι ένα σύνθετο και δύσκολο ?πλην όμως εφικτό- εγχείρημα. Και δεν θα μπορέσει να υλοποιηθεί όσο κάποιοι συνεχίζουν να συμπεριφέρονται ως «βαποράκια» εξυπηρέτησης επιχειρηματικών συμφερόντων. Η οχύρωση τους πίσω από τις δήθεν θεσμικές τους αρμοδιότητες είναι άστοχη και παιδαριώδης.

Η επίκληση φτηνών δικαιολογιών εκ μέρους τους περί προβληματικής βιωσιμότητας της γραμμής, ωσάν να ήταν νομικοί σύμβουλοι εμπορικού δικαίου, χωρά μία απάντηση.

Το ερώτημα που τους απευθύνει η ρεθεμνιώτικη κοινωνία είναι συγκεκριμένο:

·                θέλουν όντως να αποκατασταθεί  η γραμμή Ρέθυμνο ? Πειραιάς; Τότε να πάρουν θέση.

o       Να πάρουν θέση για την εμπλοκή της Επιτροπής Ανταγωνισμού!

o       Να πάρουν θέση για τον πόλεμο που ήδη δέχονται οι Μεταφορικές Εταιρείες, Ρεθεμνιώτικων συμφερόντων.

o       Να πάρουν θέση, για τις απειλές μεγαλοστελεχών ακτοπλοϊκής εταιρείας περί «πολιτικού πολέμου».

Ένα είναι βέβαιο. Τα όσα συμβαίνουν γύρω από την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά υποκρύπτουν και ανομολόγητες επιδιώξεις συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων. 

Τα ερωτήματα ανακύπτουν αβίαστα:

-    Γιατί σταμάτησε η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά;

-    Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι με τη διακοπή της σύνδεσης έφεραν δειλά δειλά και από το παράθυρο την πρόταση να χαρακτηριστεί το Ρέθυμνο άγονη γραμμή;

-    Μήπως όλα αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία;

-    Μήπως η διακοπή ήταν το πρώτο στάδιο μιας καλομελετημένης κίνησης, προκειμένου να προετοιμαστεί το έδαφος για το δεύτερο στάδιο του σχεδίου, το χαρακτηρισμό του Ρεθύμνου σε άγονη γραμμή;

-    Μήπως όλα αυτά υπαγορεύονται από την προσδοκία των κρατικών επιδοτήσεων;

Και εν πάση περιπτώσει, αφού πιθανότατα κάποιοι θα συνεχίσουν να κάνουν πώς δεν καταλαβαίνουν, θα τους θυμίσω τα λόγια του ίδιου του Πρωθυπουργού: «Όσοι διαχειρίζονται χρήματα έχουν υποχρέωση, έχουν καθήκον, να επιδεικνύουν και μάλιστα συνεχώς την απαραίτητη κοινωνική ευαισθησία.»
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά και την πρωτεύουσα είναι ζωτικής σημασίας για την τοπική κοινωνία. Οι ανάγκες του νομού μας οι ανάγκες των πολιτών για τη μετακίνηση επιβατών, εμπορευμάτων και αγροτικών προϊόντων είναι μεγάλες και απαιτούν την ικανοποίησή τους. Και οι ανάγκες αυτές δεν πρόκειται να ικανοποιηθούν όσο ορισμένοι από τους παράγοντες του τόπου συνεχίζουν ?όπως έχουν μάθει χρόνια τώρα- να προτάσσουν οικονομικά και επιχειρηματικά συμφέροντα έναντι των συμφερόντων των πολιτών και των συμφερόντων του Ρεθύμνου.
Ας αφήσουμε στην άκρη την ατολμία και την ευθυνοφοβία και ας απαιτήσουμε την εξυπηρέτηση των αναγκών του νομού και των πολιτών.

Παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που υπάρχουν -και θα υπάρξουν ακόμη περισσότερα-, πιστεύω ότι το εγχείρημα πουι συζητάμε σήμερα είναι και απόλυτα αναγκαίο, και αντικειμενικά εφικτό.
Γι΄ αυτό το λόγο, όπως θα έχετε καταλάβει, το έχω αναγάγει σε κεντρικό σημείο της πολιτικής μου δράσης!


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Τρίτη, 25 Ιούλ 2017

Αρθρογραφία