δεν έχετε το δικαίωμα να ομιλείτε!

Εκτύπωση

δεν έχετε το δικαίωμα να ομιλείτε!


του Νίκου
Νίνου
Είναι γνωστό το κυκλοφοριακό πρόβλημα (και!) της πόλης μας.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει δύο όψεις.
Την αυξημένη κίνηση στο περιορισμένο οδικό δίκτυο της πόλης μας, (με συνέπεια το γνωστό μας «πήξιμο» και τις σημειωτόν ταχύτητες), και την αυξημένη ζήτηση θέσεων στάθμευσης (που δεν διατίθενται!), με συνέπεια την άσκοπη αναζήτηση (και την επιπρόσθετη κυκλοφοριακή φόρτιση!) και τις τελικές παράνομες σταθμεύσεις, (που επιτείνουν το κινητικό πρόβλημα, αφού παρεμποδίζουν την κίνηση).

Οι λυτικές σκέψεις είναι αυτονόητες!

Στρέφονται στην ανάγκη μείωσης της κίνησης των οχημάτων, οπότε, ούτε οι δρόμοι μας «φορτώνονται» με κινούμενα οχήματα, (με ό,τι αυτό σημαίνει, για την ευχέρεια κίνησης ), ούτε αυξημένες (κατά φυσιολογική συνέπεια!), αναζητήσεις θέσεων στάθμευσης θα επιφέρουν τις ...γνωστές συνέπειες.

Αυτές οι αυτονόητες λυτικές σκέψεις, οδηγούν στον (αυτονόητο!) μονόδρομο, τον οποίο, επί πολλά χρόνια αναδεικνύουμε, αλλά δεν μας ακούει κανείς!

Εννοούμε, κυρίως, την μαζική μεταφορά (το επαρκές, συνεπές, φθηνό, και πλήρες δίκτυο αστικών λεωφορειακών γραμμών, σε συνδυασμό με εφαρμογή αντικινήτρων χρησιμοποίησης του ιδιωτικού οχήματος (σωστή εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης, αυστηρή αστυνόμευσης της κλπ).

Δευτερευόντως και επικουρικά, έρχονται οι εναλλακτικές δυνατότητες μετακινήσεων στην πόλη (ποδηλατοκίνηση κλπ).

Στην πόλη είναι «απλωμένες», επαρκείς θέσεις στάθμευσης, που μπορούν να προσφερθούν και να καλύψουν λογικές ανάγκες στάθμευσης.

Αυτό δεν σημαίνει, ότι δεν χρειάζονται νέες θέσεις στάθμευσης, παντού!

Σημαίνει όμως σαφέστατα, ότι καλύπτουν το σημερινό πρόβλημα και μπορούν να ανοίξουν «πόρτες» για την συνέχεια!

Το πραγματικό γεγονός είναι, ότι αυτές οι υπάρχουσες θέσεις, σπαταλούνται σε μια «κακοδιαχείριση» τους, στην οποία κύριος αρμόδιος και υπεύθυνος είναι ο δήμος!

Χρόνια τώρα ο δήμος «λαλεί» μια λανθασμένη λειτουργική!

Συνεχώς επιτρέπει στους «πρωινούς» (μαγαζάτορες, υπάλληλοι κλπ), να «πιάνουν» όλες τις θέσεις, με συνέπεια οι «επόμενοι» να μη βρίσκουν τίποτε και να αναγκάζονται να παρανομούν!

Συνεχώς «απαγορεύει» την στάθμευση, νομίζοντας, ότι έτσι θα «γλυτώσει» από τα οχήματα!

Αν είναι δυνατόν!

Το μόνο που «καταφέρνει» με αυτήν την εσφαλμένη λειτουργική του (αυτό αποδεικνύεται από την εμπειρία, που βιώνουμε και διαπιστώνουμε κάθε μέρα!), είναι να μας ταλαιπωρεί ολημερίς και καθημερινά, και να μας «φορολογεί» με ένα αριθμό προστίμων, γεμίζοντας τον δημοτικό μπεσακτά (με «κλήσεις» και με κάρτες στάθμευσης, ή μηνιαίες συνδρομές στάθμευσης)!

Έτσι που το πάει ο δήμος, πολύ σύντομα θα καταλήξει στην «ολική απόφαση» του, δηλ την απαγόρευση των μετακινήσεων μας!

Ο δήμος, όλα τα λέει, όλα τα απαγορεύει, όλα τα κάνει, πλην ενός!

Εκείνου, του μόνου που Θα πρεπε να κάνει, δηλαδή την μαζική μεταφορά με την σωστή ελεγχόμενη στάθμευση!

Το επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο Εμπορικός σύλλογος Πειραιά και άλλοι όμοιοι φορείς, κατά καιρούς παρακαλούν και υποδεικνύουν στα μέλη τους να μην χρησιμοποιούν το ιδιωτικό αυτοκίνητο τους, στις καθημερινές μετακινήσεις τους προς τις επιχειρήσεις τους.

Το σλόγκαν «κατέβα από το αυτοκίνητο σου ...ανέβα στις πωλήσεις!», (με την υποσημείωση «οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και κερδίζουν»), είναι πολύ σωστό και πραγματικό.

Αν οι υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης (αυτές που καταλαμβάνουν, ο επαγγελματίας και το προσωπικό του!), ήταν ελεύθερες, διαθέσιμες για τον πελάτη, θα ήταν προσπελάσιμη η επιχείρηση από τον πελάτη, και εκείνος δεν θα στρεφόταν σε άλλες επιχειρήσεις, όπου μπορεί να σταθμεύσει για λίγο!

Αυτές όμως οι υποδείξεις, αυτών των φορέων (και όχι μόνον!), επιτρέπονται μόνο εκεί που υπάρχει μαζική μεταφορά, για να στραφούν σ αυτήν τα μέλη τους.

Εδώ στο Ρέθυμνο, ποιος δήμος κλπ, μπορούν να κάνουν τέτοιες προτάσεις;

Εδώ ισχύει το Κουτσογιωργικό, «δεν έχετε το δικαίωμα να ομιλείτε!»

[πρώτα οφείλετε να υλοποιήσετε μαζική μεταφορά+σωστή ελεγχόμενη στάθμευση, και μετά να ομιλείτε!]

 

 


« επιστροφή στη κατηγορία Ρέθυμνο

Σημειρινή ημερομηνία Δευτέρα, 25 Σεπ 2017

Αρθρογραφία